Kérik az ügyfeleket, hogy a találkozások számának csökkentése érdekében lehetőség szerint elektronikusan vagy telefonon intézzék ügyeiket.

A Polgármesteri Hivatal dolgozói, valamint a kerületiek védelme érdekében arra kérik az ügyfeleket, hogy lehetőség szerint telefonon vagy elektronikusan intézzék ügyeiket.

Amennyiben szükséges, a hivatal dolgozói személyesen is fogadják az ügyfeleket, akik csak maszkban, az ügyintézővel történő egyeztetés után léphetnek be a Városháza területére. Az ügyintézés teljes ideje alatt kötelező a maszk viselése.

Rendezvények (pl. esküvő) esetén kötelező a védőtávolság megtartása, ehhez igazodik a termek berendezése is. A hivatal folyosóit és közösségi tereit 2 óránként fertőtlenítik.

  • A Polgármesteri Hivatal központi telefonszáma: 06-1-229-2611
  • E-mail cím: onkormanyzat@bp22.hu
  • Postai cím: 1775 Budapest, Pf. 109.
  • Közterületi hibák bejelentése: 
    Budafok-Tétény applikáció letöltése Google Play-en keresztül
    Budafok-Tétény applikáció letöltése App Store-on keresztül
  • Ügyintézés a Polgármesteri Hivatal szakirodáinál: 
    A Polgármesteri Hivatal Szakirodáinak elérhetőségei
  • e-Papír küldése: 
    https://epapir.gov.hu/
  • Önkormányzati adóhatóságnál lévő ügyek intézése: 
    Elektronikus adórendszer
  • E-Önkormányzat portál
    https://ohp-20.asp.lgov.hu/

forrás: https://budafokteteny.hu/hir/aktualis-ugyfelfogadasi-rend-a-polgarmesteri-hivatalban