Szerdától csak időpontfoglalással fogadják az ügyfeleket a kormányhivatali ügyfélszolgálatok: aki teheti, online intézze hivatali ügyeit!
November 11-én, szerdától csak előzetes időpontfoglalással lehet ügyeket intézni a kormányablakokban és okmányirodákban – írta közleményében a Miniszterelnökség.
Időpontfoglalásra az idopontfoglalo.kh.gov.hu oldalon, a magyarorszag.hu oldalon, illetve a 1818 ingyenesen hívható telefonszámon van lehetőség. Az interneten elérhető Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban az ügyfelek ügyfélkapu regisztráció nélkül is foglalhatnak majd időpontot. Ez alól kivételt képeznek a gépjármű ügyintézéssel kapcsolatos ügykörök. Szerdától nem közlekednek a kormányablakbuszok és a települési ügysegéd szolgálatok működését is felfüggesztik – jelezték.
A többi kormányhivatali ügyfélszolgálaton telefonos, illetve e-mailben történő időpontfoglalás lehetőségét biztosítják, az elérhetőségek a kormanyhivatal.hu oldalon találhatók.
Az ügyfélszolgálatokon kizárólag szájat és orrot takaró maszkban szabad tartózkodni.
Az elkészült okmányok személyes átvételére november 11-ét követően nem lesz lehetőség, azokat postai úton, levélküldemény formájában kézbesíti a kormányhivatal.
Felhívják a figyelmet, hogy a 2020. március. 11. és június 18. közötti veszélyhelyzet alatt lejárt okmányok változatlanul 2020. december 15-ig érvényesek!.
Javasolják, hogy az ügyfélkapuval rendelkezők elsősorban a megújult magyarorszag.hu oldalon elérhető online ügyintézési lehetőségeket, illetve az e-papír szolgáltatást vegyék igénybe. Az ügyfélkapuval nem rendelkezők számos ügyben postai úton is leadhatják kérelmüket. További információkért keressétek a kormanyhivatal.hu oldalt, vagy hívjátok az ingyenesen hívható, 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonalat.
forrás: https://22.kerulet.ittlakunk.hu/friss
Vélemények