2021. március 8-tól a koronavírus járvány terjedésének megfékezése és az önkormányzati közszolgáltatások folytonosságának biztosítása érdekében a Polgármesteri Hivatal épületében és a Szociális Ellátási Csoport (Nagytétényi út 264.) telephelyen a személyes ügyfélfogadás szünetel. Az intézkedés visszavonásig érvényes. Az ügyintézési rendet érintő korlátozás feloldásáról a honlapon fogunk tájékoztatást adni.
Az ügyfélfogadási rend szigorítását a lakosság és az önkormányzat munkatársai egészségének védelme érdekében vezetjük be. Önkormányzatunk elsődleges célja, hogy a pandémiás helyzetben is a végsőkig biztosítsa a lakosság részére a közszolgáltatások elérhetőségét. Ez csak a tömeges megbetegedések, fertőzések megelőzésével, elkerülésével lehetséges.
A fentiekre tekintettel 2021. március 8-tól az alábbi intézkedések lépnek érvénybe:
A Polgármesteri Hivatal épületében és a Szociális Ellátási Csoport telephelyen, ügyintézésre kizárólag elektronikus úton van lehetőség.
Ügyfélfogadási időben kérelmek, beadványok a Polgármesteri Hivatal, illetve a Szociális Ellátási Csoport portáján adhatók le.
Amennyiben a beadványon feltüntetik a telefonos elérhetőségüket, akkor az ügyintéző szükség (pl. hiánypótlás) esetén felhívja és tájékoztatja Önöket.
Kérjük minden kedves ügyfelünket, hogy éljenek az alábbi ügyintézési lehetőségekkel:
A Polgármesteri Hivatal központi telefonszáma: 06-1-229-2611
E-mail cím: onkormanyzat@bp22.hu
Postai cím: 1775 Budapest, Pf. 109.
Közterületi hibák bejelentése:
Budafok-Tétény applikáció letöltése Google Play-en keresztül
Budafok-Tétény applikáció letöltése App Store-on keresztül
Ügyintézés a Polgármesteri Hivatal szakirodáinál:
A Polgármesteri Hivatal Szakirodáinak elérhetőségei
e-Papír küldése:
Önkormányzati adóhatóságnál lévő ügyek intézése:
E-Önkormányzat portál
Előre is köszönjük megértésüket és türelmüket!
Vigyázzanak magukra, vigyázzunk egymásra!
forrás: https://budafokteteny.hu/hir/valtozas-a-polgarmesteri-hivatal-ugyfelfogadasi-rendjeben-2021-03-05
Vélemények